hjälp :) ..

hej, på er !
ännu en ny dag i paradiset ;)
idag vill ja tipsa om en bra blogg! på bloggen buyorsell.blogg.se kan man köpa söta kläder från t.e.x forever 21.
jag tycker att alla ska besöka bloggen:) ...
anyway , nu är det ju snart komför - tider och jag har en i min familj som är på tur.
och jag har ingen klänning :/ , så vart ska jag hitta en vit-aktig klänning till bra pris ?
det är redan på lördag eller söndag ,ha kommer inte ens ihåg det...
så om ni tipsar om sidor på nätet se till att tipsa om nån ni vet levererar sin kläder fort !


Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte kul att du är med o tävlar!! :)



Hur är allt med dig idag? Ha det fin fint!!

2008-07-14 @ 10:43:37
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja , jag älskade solglasögonen , allt e bra me mej ! och du ?

2008-07-14 @ 20:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0